Search:

Type: Posts; User: zap

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.19 seconds.

  1. Replies
    53
    Views
    3,564

    Re: Gonna be right back

    Take care TT.
  2. Re: For anyone who hasn't figured it out yet i'll make it simple.

    I don't know .........
  3. Replies
    31
    Views
    1,664

    Re: Merry Christmas, all!

    Merry Christmas GSUS ! Hope this year is a Great one !
  4. Replies
    44
    Views
    3,307

    Re: Happy Thanksgiving to all

    I'm so sorry , god bless.
  5. Re: DOW just broke 19000 (temporarily): The Goodbye Obama Effect

    Yep, Trump is on board with the Rothschilds, sorry.
  6. Re: Nearly 7 in 10 Americans have less than $1,000 in savings

    I do agree most Americans don't have a 1000 in the bank. My parents never did, dad worked mom stayed home raising 3 kids. I see it all the time. I have also been lucky though or should I say my...
  7. Replies
    0
    Views
    381

    TARD The New Disease

    In the United States we now have to label and treat everything! Here is the newest medical diagnosis and label. This ailment has been researched and found to have been the direct cause of the...
  8. Thread: Ding Dong

    by zap
    Replies
    4
    Views
    577

    Re: Ding Dong

    LOL donald duck won WHOO HOO
  9. Replies
    44
    Views
    2,978

    Re: Were dinosaurs happy?

    Yes Ximmy they were Super Happy always Frolicking around, Jumping and Running playing games ! Until the Unicorn showed up then they were fucked cause nobody liked them anymore,Unicorns and rainbows...
  10. Replies
    58
    Views
    4,728

    Re: Comey backs off Killery again

    Wth is going on?
  11. Replies
    8
    Views
    720

    Re: schiff, where's my $5,000 gold, 5,000 dow?

    Disgusted again!
  12. Replies
    58
    Views
    4,728

    Re: Comey backs off Killery again

    I am so disgusted ! WTF
  13. Replies
    21
    Views
    3,029

    Re: I've had it with these God damn liberals!

    I totally agree Ximmy!
  14. Replies
    21
    Views
    3,029

    Re: I've had it with these God damn liberals!

    Thanks Dogman for posting the pic for me, so yes I have dealt with the mexcrement alot in the last 6 months or so, my cousins daughter picked the biggest loser she could find, thank god that scumbag...
  15. Thread: Trump NASCAR

    by zap
    Replies
    24
    Views
    2,523

    Re: Trump NASCAR

    Sorry I have always had Nissians ,JAP CARS LOL ! Got 218,000 miles on this one 2006 still going strong the one I parked cause I was tired of driving it had 263000. lol, gave my cousin my deceased...
  16. Replies
    21
    Views
    3,029

    Re: I've had it with these God damn liberals!

    I really cant beleive nobody helped , at least call the cops? wtf
  17. Re: JQP you are requested to put on your shining armor..

    Whoo hooo got in what a ordeal no drama just a stupid girl sorry ! It just kept telling me your going to be locked out for 15 min if you keep giving me the wrong password ! LOL

    Thanks dogman !
  18. Replies
    2
    Views
    324

    View Post

    ILOVE WIKILEAKS ! must be MR PUTIN
  19. Re: Can't find a reproductive mate? You're "impaired" / "disabled"!

    I'm so happy I had a beautiful baby girl, who I have brainwashed Since she could talk to breed with her kind LOL I have always told her she can be friend with the colored people but she shouldn't...
  20. Thread: Live stuff!

    by zap
    Replies
    18
    Views
    1,547

    Re: Live stuff! Live Roast?

    Poor giuliani hes do old cant keep his glasses on his nose I luv him
  21. Replies
    34
    Views
    2,492

    Re: Help by suggestion wanted......V

    Just enjoy life the best you can , Whatever makes you happy and brings a smile to your face !
    I am not a religious person but I want to say God Bless you Ponce !
  22. Replies
    144
    Views
    8,825

    Re: This is my last post!

    Sad that we let a Jew ruin things , if it was doxing he should be banned otherwise just take a break as I did , its good to get out in the real world now and again, they are tracking most all of us...
  23. Replies
    55
    Views
    3,406

    Re: Funeral Director Dogman

    Dam you mean i missed the wedding Shit , I am late with a present!
  24. Replies
    55
    Views
    3,406

    Re: Funeral Director Dogman

    To funny jew boy, If he got married I will be the first one to congratulate her on a good catch and wish them the very best ! hell they can both come down to the ranch so we could celebrate !
  25. Replies
    55
    Views
    3,406

    Re: Funeral Director Dogman

    I don't know what to say its like I never left , hang in there Hitch and don't take the bait ! lol
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4